K-NOW Eternity now - nova kolekcija

Nakon više od 10 godine i 22 broja The Italian Touch magazina pojavila se potreba ojačavanja veze između projekta Kemonovog editorijala i same tvrtke pa je Kemon odlučio ta dva svemira spojiti u novom magazinu K-NOW koji predstavlja jedan prozor u međunarodni svijet dizajna, mode, trendova i ljepote, kroz Kemonovo povećalo.

K-NOW kao Kemon, now (sada): ono što je danas za Kemon lijepo, što stvara kulturu i zaslužuje biti opisano, snimljeno i objavljeno u magazinu ovog brenda.

K-NOW kao know (znati): poznavati, prenositi poruku, izraziti vlastite vrijednosti kroz linije dizajna povezane s modnim kolekcijama frizura koje nadilaze sezonalnost i uklapaju se u urbano ili prirodno okruženje. Riječ je o magazinu koji ima za cilj predložiti koncept istinske i vizionarske ljepote, u skladu s True Visionary Beauty, kako kaže Kemonov moto.

Na ovaj način će K-NOW nastaviti i razvijati desetljeće dug projekt The Italian Touch, otvarajući se prema svijetu i izvozeći talijanski stil frizura. Snimanje, u potpunosti napravljeno u Miamiju, pokazuje koliko je modna industrija kose i frizura posvećena multidisciplinarnosti: tako frizure, usluge i proizvodi, povezani s dubokim istraživanjem umjetnosti i načina života, nastoje prenijeti širu i obogaćenu poruku. To je ono što vjerujemo da zaslužuje sektor kose.

K-NOW #1 predstavlja kolekciju Eternity now (Vječnost sada) želeći još više naglasiti paradoks mode koja se u svojoj ekstremnoj nepostojanosti i trajanju tijekom samo jedne sezone, pretvara u stvarnosti u dio jedne beskrajne priče sačinjene od referenci i reinterpretacija, prerastajući tako u kontinuiranu evoluciju koja se hrani prošlosti gledajući u budućnost.

Prvi mood kolekcije je Fluid: fluidnost spola, dobi, stava. Fluidnost kao sloboda lutanja unutar proširenih društvenih granica do dosezanja ograničenja koja su još nedavno predstavljala provokaciju, prosvjed, nešto drugačije. Fluid je igra stilističke ravnoteže za žene sa snažnim feminističkim stavom koje se istovremeno zabavljaju eksternalizirajući i svoju androgenu stranu. Fluid daje mogućnost interpretiranja mode bez ograničenja povezanih za životnu dob, prepun je senzacija i raspoloženja koja prenose svjesnu ljepotu i samopoštovanje kao rezultat velikog rada na sebi, kako iznutra, tako i izvana. Potpuno isprepleten s korijenom 90-ih godina, sportski, ulični i tinejdžerski izgled se miješaju, donoseći beskrajne mogućnosti za stvaranje. Prijedlog frizura poštuje tu slobodu izbora: mogućnost radikalnih promjena kroz dužine i volumen koji omogućuje kontinuiranu promjenu izgleda i stila s bojama koje daju snagu i karakter.

Drugi mood, Trip, vraća nas u svijet u kojem je entičko/multietničko temelj unakrsne povezanosti koja nas dovodi u vezu s drugima i s onim što nas okružuje. Riječ je o mješavini globalnog/lokalnog, života na društvenim mrežama/stvarnog života, digitalnog/analognog. Šalje poruku koja se suprotstavlja tabuu „različitosti“ i poziva na stvaranje prostora za dijeljenje i usporedbu. Estetika personalizira trendove prošlosti ažurirajući ih sadašnjošću: 50-te i 80-te godine se mješaju dajući život jednoj fuziji između stilova „bontona“ i „nove romantike“. Velika senzibilnost prema modi pridružuje osnovu dobrog ukusa slici koju imamo o sebi samima, a koja se ne boji poslati snažne poruke kao što je „otvoren uma prema spolovima“. Kosa igra temeljnu ulogu i ima sposobnost prijenosa svakodnevnog raspoloženja zahvaljujući ekstremnoj promjenjivosti koju diktiraju srednje dužine, omogućujući brojne igre sa stilom. Boje su bogate intenzitetom i pogodne velikom ženskom cilju što većeg udaljavanja od uobičajenosti.

K-NOW kolekcija

Umjetnički direktor: Mauro Galzignato.

Fotograf: Omar Macchiavelli.

Modni producent: ASSO.

Frizeri: Pierre Baltieri, Antonio Candido, Davide Carlucci, Diego Comandulli, Elisa Franco, Riccardo Rogari.

Stilist: Ylenia Puglia.